کاروفناوری استان اردبیل

کاروفناوری استان اردبیل

اموزش پودمان ، همکاری در ساخت ، و....
کاروفناوری استان اردبیل

کاروفناوری استان اردبیل

اموزش پودمان ، همکاری در ساخت ، و....

نویسندگی

با سلام خدمت دوستای عزیزم این وبلاگ برای آموزش کتاب کارو فناوری استان اردبیل ساخته شده است .

این وبلاگ  از کسانی مایل به نویسندگی هستند میتوانند در نظر دهی اعلام کنند تا عضوی از این وبلاگ ما شوند و مارا در ارائه مطالب وبلاگ یاری  کنند.

با تشکر مدیریت وبلاگ.

نظرات 3 + ارسال نظر
علیزاده 1394/07/13 ساعت 06:42

سلام معاون. خوبی؟ خوشی؟
می توانی از دبیر امسالت دریافت کنی؟ دبیران توی دوره ها دریافت کرده اند پلاک مسی را.
یا می توانی به فروشگاههای صنایع دستی شیخ صفی در عالی قاپوی(اردبیل نه اصفهان) یه سری بزنی. شاید خرده فروشی هم کردند. اگه بازم نتونستی پیدا کنی دوباره برا من پیام بده.
باتشکر

با سلام ببخشید استاد من از دبیر خود دریافت کردم اونم از تهران فرستادن ممنون از لطفتون

علیزاده 1394/07/01 ساعت 06:50

بله . حتما . شما معاون فناوری کلاس بودید. یکسال تمام زحمت دادیم. حتما لینک میشوید.
شما دیگه همکار ما هستید.
موفق و موید باشید.

خواهش میکنم اختیار دارید. من کوچیک شما هستم.

علیزاد 1394/06/28 ساعت 18:59 http://kof15.blogsky.com/

سلام خدمت همکار محترم جناب آقای محمدرضا
همکار عزیز میشه جهت همکاریهای بیشتر در آینده لطف کنید و خودتون رو بیشتر معرفی کنید.
ممنون میشم.
توروخدا ببخشید با اسم کوچیک به جا نیاوردمتون.
باتشکر فراوان

من در مدرسه فرهیختگان بودم در سال تحصیلی 93-94 فرضی زاده هستم
دانش اموز کلاس هشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.